بانک اطلاعات و مقالات صوتی

بانک اطلاعات و مقالات صوتی
مصاحبه ها , سخنرانی ها , موسیقی آنلاین , صحبت ها و ...

پخش آنلاین و دانلود گلچین مداحی های حاج محمد رضا طاهری

حاج محمد رضا طاهری

ردیف نام مداحی حجم فایل
دانلود

1 آقام آقام آقام آقام حسین (شور)
1.01 MB
2 عموی تنها اباعبدالله (زمینه) 1.61 MB
3 بلاگردون شدم دور سر تو (زمینه) 1.40 MB
4 بساط روضه خونیا دوباره باز به پا شده (شور) 712 KB
5 بیا که من محتاجم به یک نگاهت (زمینه) 1.13 KB
6 بی دست کربلا دست مرا بگیر (شور) 684 KB
7 چه گویم به ناله وای از این غم خدا رو (شور) 1.27 MB
8 داره از زخمای من خون می باره (واحد) 1.31 MB
9 ای اذان گوی من در خون نشستی (واحد) 963 KB
10 قافله امیر عشق اسیر اندوه و بلا (شور) 1.16 MB
11 حسین وای (شور) 1.27 MB
12 وای مادر مادر مادر مادر (زمینه) 1.17 MB
13 یا اخا با قیمت جان من خریدار تو هستم (واحد) 801 KB


 


.: Weblog Themes By Weblog Skin :.
درباره وبلاگ

در این وبلاگ میتوانید به جای خواندن مطالب به موضوعات دلخواه خود گوش دهید و در صورتی که مطلب را خواستید , آن را دانلود کنید. ----------------------------------------
نويسندگان
آخرين مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 257863
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1